birou

Decor Usor din Hartie pentru Pereti Simpli

14:44



Am avut întotdeauna probleme cu pereții din camera mea deoarece de fiecare dată când încercam o nouă metodă de a decora și după aceea mă plictiseam de ea rămâneau în urmă pete sau culoarea nu mai era uniformă pe pereți, de aceea am încercat să găsesc modalități de a repara acest lucru.Una dintre modalitățile descoperite de mine este aceasta de astăzi care constă în lipirea unor citate de hârtie decupate pe pereți. De asemenea, dacă știți și alte modalități de a repara ce am stricat(într-un mod creativ desigur) m-aș bucura dacă le-ați împărtăși cu mine pentru că am mare nevoie.
Spor la lucru!


Materiale necesare:


  • Lipici solid (până acum nu am încercat È™i cu cel lichid decât pe mobilă È™i a mers, deci este posibil să meargă È™i pe pereÈ›i);
  • Foarfecă (veÈ›i avea nevoie È™i de una mai micuÈ›a în caz ca alegeÈ›i modele mai complicate, eu m-am chinuit cu cea mare);
  • Coli imprimate cu citate (imagini sau cu orice doriÈ›i sa decoraÈ›i peretele, eu am lipit È™i o inimioară pentru că semnul era prea mare È™i nu am putut să-l acopăr doar cu citatul);

Ce aveți de făcut:

În primul rând, va trebui să decupați ce ați ales să lipiți pe perete, în cazul meu citatele. Această etapă va dura cel mai mult timp și va fi cea mai migăloasă. Eu am ales să decupez fiecare frază și să o lipesc imediat după ce am decupat-o pentru a nu le încurca între ele.
În al doilea rând, va trebui să lipiți ceea ce ați decupat pe partea din perete pe care ați ales-o pentru acest lucru. Eu vă sfătuiesc să delimitați locul în care doriți să poziționați citatul și să vă asigurați că îl lipiți drept altfel va arăta mai rustic.

În cazul în care o literă nu este unde trebuie și mai trebuie ajustată o puteți muta ușor apăsând pe întreaga litera și deplasând-o cât încă lipiciul nu s-a uscat.

Asta este tot, sper ca v-a plăcut iar în caz că aveÈ›i sugestii le puteÈ›i scrie în comentarii iar dacă doriÈ›i să îmi arătaÈ›i ceea ce aÈ›i realizat puteÈ›i trimite pozele la adresa de email existentă È™i în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd.
Pentru alte idei de decorațiuni abonați-va la blog aici (click pe roz).
De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de făcut pe facebook pentru a fi la curent cu noile articole.

You Might Also Like

0 comentarii