ata bumbac

Perna Simpla cu Ciucuri Colorati din Lana

16:59



Am o groază de pernuțe mici prin casă, simple desigur, și m-am gândit că ar fi cel mai bine să găsesc câteva metode de a le înfrumuseța iar aceasta este una dintre ele. Am ales să detaliez proiectul aici pentru că mi s-a părut cea mai simplă și mai puțin costisitoare metodă, deoarece lâna respectivă se poate lua și de la un pulover mai vechi sau se poate înlocui cu șnur din bumbac care este destul de ieftin.
Pentru alte idei de decoraÈ›iuni abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).
Spor la lucru!

Materiale necesare:

  • față de pernă(eu am avut albă dar poate fi orice culoare)
  • lână colorata
  • ac È™i ață

      Ce aveÈ›i de făcut:  

    În primul rând va trebui să realizați ciucurii pe care după aceea îi veți coase de colțurile feței de pernă.Aceștia se formează din lâna pe care va trebui să o înfășurați pe mână până ajungeți la grosimea pe care o doriți pentru ciucure la fel ca în imaginea următoare:


     După ce ciucurele a fost format acesta trebuie legat la unul din capete cu un fir de lână de aceeaÈ™i lungime cu restul pentru a putea fi ascuns printre celelalte fire exact la fel ca în următoarea imagine:
    După acest pas va trebui tăiată partea de jos a firelor pentru a arăta în acest fel:
    Aveți nevoie de patru ciucuri realizați în acest fel, care pot fi și în alte culori. Eu am făcut mai mulți deoarece am avut nevoie de ei și pentru un alt proiect.
    Acum singurul lucru pe care îl mai aveți de făcut este să coaseți ciucurii de colțurile feței de pernă sau chiar de toată marginea acesteia.




    Asta este tot, sper ca v-a plăcut iar în caz că aveÈ›i sugestii le puteÈ›i scrie în comentarii iar dacă doriÈ›i să îmi arătaÈ›i ceea ce aÈ›i realizat puteÈ›i trimite pozele la adresa de email existentă È™i în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd.
    Pentru alte idei de decoraÈ›iuni abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).

    De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de făcut pe facebook pentru a fi la curent cu noile articole.

You Might Also Like

0 comentarii