corp

Rețetă de Exfoliant cu Lamaie si Zahar

15:26


Indiferent dacă perioada caldă a trecut și nu ne vom mai bronza, corpul nostru trebuie exfoliat pentru ca noile celule să se poată dezvolta și să ajungă la suprafața pielii pentru ca aceasta să aibă aspectul mătăsos și întinerit care ne place tuturor.
De aceea, astăzi vă voi prezenta o rețetă de gomaj realizată din zahăr și coajă de lămâie care sunt doi exfolianți pe care eu îi pot folosi decât pe corp deoarece pentru pielea de pe față aceștia mi se par prea abrazivi, acum depinde de sensibilitatea pielii fiecăruia.
Să începem!


Ingrediente necesare:

  • jumătate de cană de zahăr(poate fi orice tip de zahăr, eu am folosit alb pentru ca asta aveam la îndemână)
  • 2 linguri de ulei de măsline(poate fi ulei de cocos, de susan sau orice alt ulei vegetal)
  • 1 lingură de coajă de lămâie(dată pe răzătoare)
  • 2 linguri de zeamă de lămâie (mai exact zeama de la o jumătate de lămâie medie)
  • 2-3 picături sau mai multe de ulei esențial(eu am ales de lămâie)

Materiale necesare:

  • o cană
  • o lingură
  • un bol de sticlă
  • un bețișor pentru frigărui
  • un borcan frumos (opțional, pentru depozitat în caz că nu îl folosiți pe tot)


Ce aveți de făcut:

Pentru început trebuie să aveți la îndemână toate materialele și ingredientele măsurate.
În continuare va trebui să amestecați în bolul de sticlă coaja de lămâie cu zahărul.
 După ce am făcut acest lucru urmează să adăugăm și ingredientele lichide(înafară de uleiul esențial pe care îl vom adăuga la sfârșit) și să amestecăm după fiecare.
 Următorul pas este să transferăm compoziția gomajului în borcănelul special destinat, adăugăm uleiul esențial și să amestecăm pentru ca acesta să se distribuie uniform.
Dacă nu doriți să depozitați gomajul uleiul esențial se poate adăuga în bol.

  Asta este tot, sper ca v-a plăcut dacă aveți sugestii le puteți scrie în comentarii, iar dacă doriți să îmi arătați ceea ce ați realizat puteți trimite pozele la adresa de email existentă și în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd.

Pentru alte idei de decorațiuni abonați-va la blog aici (click pe roz).

De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.
În caz că v-a plăcut și credeți că articolul va ajuta și pe altcineva nu uitați să distribuiți.
 
 

You Might Also Like

0 comentarii