ata bumbac

Penar din Pijamale cu Arici

16:14

Pentru că deja v-am arătat cum se realizează un penar cu fermoar și fără să coaseți, astăzi vom realiza unul un pic mai greu pentru că va fi nevoie sa îl coaseți de mână sau la mașina de cusut.
De asemenea, toate tehnicile arătate de mine în acest articol pot fi înlocuite cu tehnicile anterioare de la penarul cu fermoar È™i în felul acesta nu va mai fi nevoie să coaseÈ›i. 
Spor la lucru!



Materiale necesare:

  • materiale(pot fi È™i unele reciclate spre exemplu eu am folosit o pereche de pantaloni de pijama pentru că era draguÈ› modelul)
  • arici sau velcro?!(se găseÈ™te la orice marochinărie È™i este destul de ieftin)
  • ac È™i aÈ›a(de aceeaÈ™i culoare cu materialul sau cel puÈ›in asortată)
  • foarfecă
  • creion
  • riglă

Ce aveți de făcut

Primul pas este să măsurați materialele necesare pentru penar şi să le tăiaţi la dimensiunile indicate sau la cele alese de voi.
Eu am ales câte două materiale pentru fiecare parte deoarece vreau ca interiorul sa fie dublat.În cazul în care doriţi ca penarul să fie realizat dintr-un singur material puteţi sări peste următorii paşi şi să continuaţi după ce măsuraţi materialul cu pasul al treilea.


După ce aţi tăiat materialele acestea vor trebui aşezate unele peste altele cu partea din faţa aşezată în jos pentru a putea fi cusute.
De asemenea, în acest moment puteţi verifica dacă dimensiunea materialelor corespunde şi să faceţi ajustările necesare.
 Materialele vor trebui cusute decât pe margini iar pe una din laturi va trebui lăsată o bucată de 2-3 cm necusută ca să puteÅ£i întoarce materialele pe faţă după ce terminaÅ£i de cusut.
Următorul pas după ce aţi cusut materialele este să le întoarceţi pe faţă prin deschizătura dintre materiale.
 După ce aÅ£i întors materialul poate fi cusută ÅŸi bucata de 2-3 centimetri pe care aÈ›i lăsat-o necusută.
Pasul al treilea este să coaseţi ariciul de cele două feţe ale penarului.Pentru a face asta va trebui să îndoiţi la jumătate fiecare material pe rând şi să presaţi pentru a se forma o linie la jumătatea materialului.



Acelaşi lucru trebuie făcut şi cu ariciul, iar după aceea pentru a-l coase va trebui să aliniaţi linia din mijlocul ariciului cu cea din mijlocul materialelor cam asa:
De specificat este faptul că ariciul va trebui cusut pe dosul penarului deci nu pe partea din față.Pentru a putea coase mai bine ariciu acesta va trebui fixat cu câteva bolduri în locul în care doriÅ£i să îl coaseÅ£i.Pentru cei care doresc să îl lipească nu va mai fi nevoie de acest pas.Astfel ariciul va fi mai uÈ™or de cusut È™i nu se va miÈ™ca.de asemenea, aveÈ›i grijă să poziÈ›ionaÈ›i ariciul cât mai aproape de marginea materialului. După ce aÈ›i cusut ariciul pe una dintre marginile materialului următorul pas este să îl coaseÈ›i È™i pe cealaltă parte a penarului.

Următorul pas este să coaseți cele două bucăți de material împreună pe toate marginile înafara de cea unde ați cusut ariciul pentru a forma penarul.
Puteți alege să le coaseți pe interior așa cum ați făcut pentru partea din față și partea din dos sau pe față lăsând câțiva milimetri între margine și locul unde veți coase așa cum am făcut eu:

Eu am ales să cos materialele între ele de două ori pentru a avea un aspect mai plăcut dar rămâne la alegerea fiecăruia.De asemenea, eu m-am ghidat după dungile materialului pentru ca coase linii cat mai drepte în caz că nu aveți un material care să aibă dungi puteți trasa o linie cu creta pentru a vă putea ghida după ea.
După ce ați terminat de cusut penarul este gata și poate fi utilizat.
  Asta este tot, sper ca v-a plăcut iar în caz că aveÈ›i sugestii le puteÈ›i scrie în comentarii, iar dacă doriÈ›i să îmi arătaÈ›i ceea ce aÈ›i realizat puteÈ›i trimite pozele la adresa de email existentă È™i în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd.
În caz că v-a plăcut și credeți că articolul va ajuta și pe altcineva nu uitați să distribuiți.

Pentru alte idei de decoraÈ›iuni abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).
De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de făcut pe facebook pentru a fi la curent cu noile articole.

You Might Also Like

0 comentarii