3 REMEDII NATURALE

3 Remedii Naturale pentru Sistemul Imunitar

17:30



Acesta este primul articol din seria 3 REMEDII NATURALE, astfel voi posta câte un articol care să cuprindă 3 remedii naturale încercate de mine şi care au avut efect pentru o anumită problemă de sănătate în fiecare săptămână pentru următoarele patru săptămâni.
Astăzi vă voi împărtăşi trei din soluţiile naturale descoperite de mine pentru a avea un sistem imunitar mai puternic, deoarece aşa cum am mai spus de fiecare dată în perioada rece eu aveam mari probleme cu răceala şi lucrul care m-a ajutat cel mai mult a fost întărirea sistemului imunitar.
Să începem! 

Echinaceea 

Echinaceea a fost primul supliment natural încercat de mine pentru o altă problemă de sănătate şi care a avut efect.
Aceasta este un puternic ajutor al sistemului imunitar ÅŸi face celule organismului mai rezistente împotriva infecÅ£iilor. Echinaceea se găseÅŸte sub formă de tinctură, ceai sau comprimate.
Eu de obicei iau pastile de echinaceea la începutul toamnei timp de 10 zile iar pe toată perioada iernii nu am probleme cu răcelile puternice. Am încercat şi ceaiul şi tinctura dar pastilele mi s-au părut mai eficiente.
Gasiti aici(click pe roz) remedii naturale pentru raceala.

Vitamina C

Vitamina C este un atioxidant care întăreşte rezistenţa organismului la infecţii. Se găseşte sub formă de comprimate dar pentru a beneficia de efectele acestei vitamine putem pur şi simplu să consumăm fructe care o conţin spre exemplu, lămâie, portocală, mandarine. Eu de obicei beau o sticlă de 0.5 l de apă în combinaţie cu sucul de la o jumătate de lămâie, dacă vi se pare prea mult puteţi combina sucul de lămâie cu mai multă apă eu m-am obişnuit şi mi se pare acceptabil aşa.
Gasiti in acest articol (click pe roz) remedii naturale pentru dureri in gat.

Propolis

Propolisul este un cunoscut antibiotic natural şi are de obicei efect stimulant pentru sistemul imunitar. Se găseşte sub formă de tinctură sau sub forma unui baton care se poate achiziţiona de la magazinele apicole. Eu folosesc de obicei tinctură dar am încercat şi batonul de la plafar care este benefic si pentru dantură.
In plus, aici(click pe roz) puteti gasi 3 remedii naturale pentru febra.

Dacă doriţi să fiţi notificat de fiecare dată când apare un nou articol din această serie trebuie să vă înscrieţi adresa de email în căsuţa din subsolul pagini pentru a primi newsletterul acestor postări sau mai simplu sa dati like paginii de facebook.
De asemenea, dacă doriţi ca postarea de săptămâna viitoare să conţină remedii naturale pentru o anumită problemă de sănătate puteţi scrie acest lucru în comentarii sau puteţi trimite un email la adresa de email existentă în contact.

Asta este tot pentru articolul de astăzi iar dacă încercaţi aceste remedii mi-ar plăcea să ştiu ce efect au avut la voi.


You Might Also Like

0 comentarii