ata bumbac

Suport Pahare Frunza Simplu de Facut

13:00


Pentru că a început perioada în care a devenit o modă servirea băuturilor calde la birou sau acasă la un film m-am gândit că ar fi o idee bună să realizez niște suporturi pentru pahare care să se potrivească anotimpului și de asemenea să ne fie de folos.

Materiale necesare:

  • fetru (cred că poate fi utilizat È™i un material mai pufos)
  • ac de cusut(dimensiunea acului depinde de ce fel de ață doriÈ›i să folosiÈ›i)
  • ață colorată(eu am folosit ață din bumbac mai groasă, adică cea din care se fac brățări)
  • un model de frunză(eu l-am desenat dar puteÈ›i printa un model de pe internet)
  • creion
Se poate utiliza fetru în orice culori doriți, eu am folosit verde și galben. De asemenea, puteți să printați sau să desenați orice alt model pentru suporturi.

Ce aveți de făcut:

Primul pas este să printați modelul de frunză sau să îl desenați pe o coală de hârtie și să îl decupați. După aceea veți trasa modelul frunzei pe bucățile de fetru și le veți decupa.
 Pentru a face trei suporturi veÈ›i avea nevoie de 6 frunze decupate din fetru, deoarece vom coase câte doua bucăți între ele pentru fiecare suport.
 Următorul pas este să desenaÈ›i modelul existent pe frunză(eu am avut acele ramificaÈ›ii din interiorul frunzei de desenat) pe una dintre cele două părÈ›i ale unui suport (mai exact pe faÈ›a suportului).
 După ce aÈ›i desenat modelul urmează să coaseÈ›i cu ață colorată pe liniile desenate astfel. PuteÈ›i să coaseÈ›i simplu sau să încercaÈ›i o metodă mai complicată în funcÈ›ie de ceea ce vă place.
 Trebuie să coaseÈ›i modelul pe câte o parte a fetrului pentru fiecare suport iar după aceea va trebui să coaseÈ›i o parte cu model È™i una simplă între ele pentru a forma suportul.
 După ce aÈ›i cusut suportul pe toată marginea frunzei acesta este gata È™i poate fi utilizat.
Suporturile pentru pahare sau căni pot fi spălate în mașina de spălat în caz că se murdăresc.
 Asta este tot, sper ca v-a plăcut iar în caz că aveÈ›i sugestii le puteÈ›i scrie în comentarii iar dacă doriÈ›i să îmi arătaÈ›i ceea ce aÈ›i realizat puteÈ›i trimite pozele la adresa de email existentă È™i în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd. 
Pentru alte idei de decoraÈ›iuni abonaÈ›i-va la blog aici (click pe roz).

De asemenea, nu uitați sa urmăriți blogul Simplu de Făcut pe facebook(click pe roz) pentru a fi la curent cu noile articole.
În caz că v-a plăcut și credeți că articolul va ajuta și pe altcineva nu uitați să distribuiți.

You Might Also Like

0 comentarii