casa

Suport Creioane sau Pixuri dintr-o Cutie de Conserva

09:49

Pentru că am o grămadă de markere iar la cămin nu am unde să le depozitez ca să le pot utiliza mai uşor am găsit o metodă uşoară şi ieftină prin care să realizez un suport personalizat pentru creioane şi am şi reciclat ceva în acelaşi timp.
Dacă vreţi să vedeţi şi mai multe idei de a organiza instrumentele pentru birou abonaţi-vă la blog sau daţi like paginii de facebook.
De asemenea, de săptămâna viitoare voi începe să realizez ornamente pentru Crăciun.
Să începem!





Materiale necesare:
  • o cutie de la o conservă
  • coală de hârtie(suficient de mare încât să cuprindă cutia de conservă eu am folosit o coală A4, poate fi şi hârtie de împachetat sau hârtie colorată eu am vrut să fie simplu suportul sau cât mai simplu)
  • scotch colorat(cred că se poate lipi şi cu lipici sau bandă izolieră colorată)
  • un pix(opţional în caz că doriţi să desenaţi sau să scrieţi ceva pe coala albă, iniţial asta era intenţia mea dar pe parcurs s-a schimbat)


Ce aveți de făcut:

Primul pas pe care îl aveţi de făcut este să înfăşuraţi coala de hârtie în jurul cutiei de conservă iar la baza acesteia să împachetaţi excesul de hârtie(partea de hârtie care ar trebui să rămână în jos după ce aţi înfăşurat hârtia în jurul cutiei nu ar trebui să fie mai mare de jumătatea înălţimii cutiei pentru că vom avea nevoie de exces de hârtie şi în partea de sus a cutiei de conservă) ca şi cum aţi împacheta un cadou, la fel ca în imaginea numărul 1.
Nu contează dacă pe partea laterală a cutiei va rămâne o bucată de hârtie puţin ieşită înafară pentru că o vom lipi după aceea.
Dacă după ce aţi împachetat baza cutiei de conservă cu hârtia, partea împachetată are o grosime mai mare şi suportul nu poate sta în picioare mai puteţi tăia din hârtie încât să fie baza uniformă.
Următorul pas este să tăiaţi excesul de hărtie care a rămas în partea de sus a cutiei în patru sau mai multe locuri pe lungime pentru a o putea înfăşura pe interiorul cutiei de conservă.Mai exact la fel ca în imaginea numărul 2.
 În continuare, va trebui să apăsaţi pe hărtie în interior pentru ca aceasta să se aşeze frumos în interiorul cutiei şi să nu vă zgâriaţi de marginea acesteia.Îmi este mai greu să explic decât să realizez acest lucru dar presupun că imaginile vor fi de ajutor în cazul în care nu m-am făcut înţeleasă.
Ultimul pas pe care îl aveţi de urmat este să lipiţi o bucată de scotch colorat pe partea unde se îmbină coala de hârie.În cayul în care nu aveţi scotch colorat se poate utiliza şi cel normal sau pur şi simplu puteţi lipi partea aceea şi cu lipici la tub sau aracet.
 De aici în continuare nu veţi avea decât să decoraţi suportul aşa cum doriţi, eu am ales să mai lipesc patru benzi de scotch pe acesta şi aşa arată:
 Asta este tot pentru astăzi, sper că v-a plăcut şi v-a ajutat articolul.
Dacă aveți sugestii le puteți scrie în comentarii, iar dacă doriți să îmi arătați ceea ce ați realizat puteți trimite pozele la adresa de email existentă și în contact, facebook sau pinterest  mi-ar face plăcere să le văd.
În caz că v-a plăcut și credeți că articolul va ajuta și pe altcineva nu uitați să distribuiți.
 

You Might Also Like

0 comentarii