casa

Brad Simplu de Facut din Carti

15:30

Am început articolele de sărbători cu brăduţi şi voi continua săptămâna aceasta tot cu aceeaşi temă astfel că astăzi vom realiza tot un brad în miniatură dar din paginile unor cărţi vechi.Tot am obiceiul să reciclez obiectele care nu mai pot fi utilizate şi a început să îmi facă plăcere să fac acest lucru având în vedere câtă risipă se face în general de orice, de la alimente până la îmbrăcăminte m-am gândit că acum în această perioadă ar fi potrivit să mai şi reciclăm, astfel încât voi încerca să găsesc idei de decoraţiuni de Crăciun care să includă şi obiecte reciclate.
Am găsit această idee de brăduţ pe pinterest şi la început mi s-a părut destul de uşoră dar pe parcurs am mai întâmpinat unele difucultăţi de care voi sper să nu aveţi parte când veţi realiza acest proiect pentru că sper să vă fie de ajutor metodele descoperite de mine pentru a vă fi mai uşor şi pentru a nu vă enerva aşa cum am făcut eu la început pentru că îmi zburau foile.
În imaginea reprezentativă pentru brăduţul din pagini sunt şi brăduţii realizaţi din hârtie colorată dacă doriţi să aflaţi cum se realizează găsiţi articolul pe blog sau mai simplu aici.

Materiale necesare:

  •  beÅ£e pentru frigărui(pot fi de orice mărime doriÅ£i, eu iniÅ£ial am început cu cele mai mari iar pe parcurs m-am lăsat păgubăşă ÅŸi le-am înlocuit cu cele mai mici deoarece nu am avut răbdarea necesară să decupez o cantitate aÅŸa de mare de pagini de hârtie chiar dacă îmi plăcea foarte mult ceea ce făceam m-am gândit că totuÅŸi nu voi termina acest proiect până la venirea Craciunului dacă voi continua cu cele mai mari beÅ£e pentru frigărui)
  • câteva bucăţi de carton(nu coli de carton ci carton pentru cutii din acela mai gros, nu de alta dar vă daÅ£i seama că nu este posibil să umpleÅ£i doar cu pagini bradul din hârtie)
  • o foarfecă(poate fi una normală sau o foarfecă cu modele, eu am început cu o foarfecă normală ÅŸi m-am gândit că va arăta mult mai bine cu un model drăguÅ£, proastă idee pentru că a trebuit să decupez din nou bucăţile de hârtie deja decupate cu foarfeca normală ÅŸi am făcut dezastru în pat după cum se vede ÅŸi din poza postată pe instagram
  • orice alte decoraÅ£iuni pe care doriÅ£i să le adăugaÅ£i brăduÅ£ului(poate fi puÅ£in sclipici, niÅŸte globuleÅ£e foarte mici sau puÅ£ină beteală, depinde de imaginaÅ£ia fiecăruia)

 Ce aveÅ£i de făcut:

 Primul lucru pe care îl aveÅ£i de făcut este să decupaÅ£i din paginile de cărÅ£i vechi, pătrate de diferite mărimi de la cea mai mare la cea mai mică pentru a realiza bradul cu ele.După cum am mai spus puteÅ£i utiliza o foarfecă simplă sau una cu model în funcÅ£ie de cum doriÅ£i dar eu rămân la concluzia că arată mult mai frumos cu cele decupate cu foarfeca cu modele.
De asemenea, va trebui să decupaţi nişte pătrate mai mici decât fiecare dimensiune a pătratelor din hârtie, din bucăţile de carton astfel încât acestea să nu se vadă în momentul în care vor fi aşezate sub bucăţile de hârtie.Puteţi observa bucăţile de carton tăiate de la imaginea cu numărul 1.
În continuare, va trebui să trecem la asamblarea bradului, şi vom începe prin poziţionarea celei mai mari bucăţi de carton pe băţul de frigărui împungând bucata de carton fix prin mijloc cu băţul de frigărui.În plus, vă sugerez ca bucăţile de carton înafară de prima care va fi baza, să fie străpunse cu un alt băţ pentru frigărui înainte să fie asamblate în brad pentru a nu strica băţul de frigărui pe care se va asambla tot bradul.
După ce baza bradului este fixată va trebui să începem să adăugăm foi de hârtie şi bucăţele de carton de la cele mai mari la cele mai mici pe brad până ajungem în vârful acestuia.Eu am ales ca după patru foi de hârtie să adaug câte o bucată de carton în partea de jos a bradului unde au fost foile de hârtie mai mari, iar când am ajuns la jumătatea bradului am început să adaug din ce în ce mai puţine bucăţi de carton astfel încât în momentul în care am ajuns aproape de vârful bradului să nu mai adaug nicio bucată de carton ci doar bucăţele de pagini.
În momentul în care aţi ajuns la vârful bradului acesta este gata şi ii puteţi adăuga orice doriţi pentru a-l orna.
Asta a fost tot pentru articolul de astăzi, dacă mai aveţi şi alte idei de decoraţiuni pentru Craciun prin care să mai şi reciclăm câte ceva voi fi bucuroasă să le încerc aşa ca le puteţi scrie in comentarii.
Dacă v-a plăcut articolul nu uitaţi să daţi like paginii de facebook Simplu de facut şi să vă abonaţi(dând click pe link) la blogul meu pentru a învăţa şi alte trucuri utile, iar în cazul în care consideraţi că articolul va ajuta şi pe altcineva distribuiţi.

You Might Also Like

0 comentarii