Craciun

Stea din Hartie Colorata Origami

16:46


Astăzi vom continua cu decorul pentru Crăciun ÅŸi vom realiza o steluţă din origamii.Modelele de steluÅ£e pe care vi le voi prezenta astăzi ÅŸi săptămâna viitoare eu le realizez de când sunt mică ÅŸi de fiecare dată în momentul în care doresc să le fac din nou după o perioadă de câţiva ani nu îmi mai amintesc toÅ£i paÅŸii pe care trebuie să îi urmez  ÅŸi mă opresc la un moment dat ÅŸi nu mai ÅŸtiu ce să fac ÅŸi mă enervez ÅŸi caut prin toate dosarele pe care le am poate, poate găsesc ceva care să ma ajute, ba chiar mă chinui să desfac o steluţă mai veche poate îmi dau seama ce am de făcut, ÅŸi aÅŸa pierd câteva zile până reuÅŸesc în final să îmi amintesc ce am de făcut.De specificat că nici în cazul în care mă voi chinui să desfac o altă steluţă deja făcută nu voi reuÅŸi mare lucru, ci doar să mă încurc mai mult.ÃŽn plus, ca de obicei ÅŸi astăzi când m-am apucat să realizez steluÅ£ele a durat ceva până mi-am dat seama ce am de făcut, de asemenea, modelele pe care le voi prezenta eu astăzi nu se găsesc pe internet sau cel puÅ£in eu nu am putut să le găsesc dar vă asigur că am căutat foarte bine, de aceea, m-am hotărât să compun un articol care să îmi arate când am nevoie, paÅŸii pe care ii am de urmat.
Sper să vă placă aceste modele şi să vă ajute în cazul în care doriţi să vă apucaţi de decorat pentru Crăciun.
În cazul în care există ceva ce nu întelegeţi aveţi aici şi videoclipul explicativ.


Materiale necesare:



  • o coala de hartie pătrată, găsiÅ£i aici cum să o realizaÅ£i(poate fi în orice culoare, eu am făcut aceste steluÅ£e albastre, albe ba chiar roÅŸii sau verzi deci orice este posibil)


Ce aveţi de făcut:

Primul lucru pe care îl aveţi de făcut este să îndoiţi coala de hârtie la fel ca în imaginile numărul 1 şi numărul 2 iar după ce aţi îndoit pe ambele părţi în acest fel va trebui să aveţi format un X pe foaie la fel ca în imaginea numărul 3.
Următorul pas este să îndoiţi coala de hârtie la fel ca în imaginea numărul 1 iar după aceea să obţineţi rombul din imaginea numărul 5 pe care l-am realizat din îndoituri şi în cazul brăduţului din hârtie.
Rombul se va obţine îndoind colţul de sus al triunghiului şi după aceea desfăcând şi presând colţul în interior la fel ca în imaginea numărul 4, după ce aţi realiyat acest lucru cu un colţ va trebui să faceţi la fel şi în cazul celuilalt colţ şi aşa veţi obţine rombul.
În cazul în care nu a-ţi înţeles din imagini aveţi aici o descriere mai detaliată.
Pentru a continua, rombul trebuie să fie îndreptat cu partea care se desface în jos(înspre dumneavoastră) iar colţurile din lateral vor trebui îndoite spre mijlocul rombului la fel ca în imaginea numarul 6.
După ce aţi îndoit colţurile laterale, va trebui îndoit spre interior şi colţul de sus(mai exact colţul rombului care nu se desface) la fel ca în imaginea numărul 7.
În continuare, va trebui să desfaceţi ce aţi îndoit ultima data şi să ajungeţi din nou la figura în formă de romb care va arata ca cea din imaginea numărul 8, iar colţul de jos care se desface va trebui ridicat în sus şi presat pentru a se ajunge la figura din imaginea numărul 9.
După ce aţi realizat ultimii paşi va trebui să întoarceţi figura pe partea cealaltă şi să realizaţi şi acolo exact acelaşi lucru începând cu figura din imaginea numărul 10.
În momentul în care aţi ajuns la imaginea numărul 11 figura va trebui îndreptată cu colţurile care se desfac în jos, iar, partea care nu se dessface va trebui îndoită peste colţurile care se descfac la fel ca în imaginea numărul 12.
Următorul pas este să întoarceţi figura pe partea cealaltă şi cu colţurile care se desfac în sus iar în continuare va trebui să îndoiţi ambele colţuri care se desfac de pe acea parte la fel ca în imaginea numărul 13.
Ultimul lucru pe care îl aveţi de făcut după ce aţi îndoit cele două colţuri va fi să desfăceţi cele două colţuri îndoite anterior şi să le plisaţi în exterior la fel ca în imaginile numărul 14 şi numărul 15 şi în acest fel aţi realizat steluţa.
Dacă vi se pare prea simplă puteţi capsa sau lipi două steluţe astfel încât steluţa finală să arate cam aşa:
Eu am ales să lipesc mai multe steluţe pe perete dar puteţi alege să le puneţi orinde vi se pare că acestea se potrivesc.
În imaginea de mai sus eu le-am lipit pe peretele decorat cu citate, dacă doriţi să aflaţi cum se realizează găsiţi articolul pe blog sau aici.
Mai multe idei pentru decoraÅ£iuni de Crăciun găsiÅ£i aici.
   Dacă v-a plăcut articolul nu uitaÅ£i să daÅ£i like paginii de facebook Simplu de Facut ÅŸi să vă abonaÅ£i(dând click pe link) la blogul meu pentru a învăţa ÅŸi alte trucuri utile, iar în cazul în care consideraÅ£i că articolul va ajuta ÅŸi pe altcineva distribuiÅ£i.

You Might Also Like

0 comentarii