birou

Suport Accesorii Birou dintr-o Cutie de Cereale

13:00



Acesta este un proiect foarte uÅŸor de realizat ÅŸi nu necesita materiale scumpe sau pe care să nu le aveÅ£i deja prin casă (bine poate mai puÅ£in scotchul colorat dar se găsesc înlocuitori  pentru acela) ÅŸi de asemenea, în acest mod veÅ£i putea să mai ÅŸi reciclaÅ£i câte ceva.
În imaginea reprezentativă eu folosesc şi suportul pentru pixuri realizat de mine acum ceva timp, dacă doriţi să aflaţi cum se realizează găsiţi aici detaliile.
Mai multe articole pentru a organiza spaţiul de pe birou găsiţi aici.
Sper să vă ajute şi să vă dea o idee de cum aţi putea realiza unul şi voi.
Să începem!

Materiale necesare:

  • o cutie de biscuiÅ£i sau o cutie de serveÅ£ele
  • foarfecă(orice fel de foarfecă este perfectă, dacă aveÅ£i foarfecă cu modele cred că ar arăta ÅŸi mai frumos organizatorul)
  • o coală de hârtie A4
  • scotch colorat
  • capsator 
Eu am folosit o cutie de biscuiÅ£i pentru dimineaÈ›a care se asemănă foarte mult cu o cutie de cereale. ÃŽn plus, aceasta avea dimensiunile perfecte pentru ceea ce aveam eu de organizat. ÃŽncercaÅ£i să utilizaÅ£i o cutie puÅ£in mai lată ÅŸi cu margini destul de joase pentru a nu fi nevoie să decupaÅ£i prea mult. Cred că se poate folosi ÅŸi o cutie de pantofi dar va trebui să taiaÅ£i din înalÅ£imea ei pentru a ajunge la dimensiunea dorită.
Nu am încercat să realizez acest proiect cu foarfeca mea cu modele deorece pentru acest proiect nu am avut-o la mine.
Coala de hârtie poate fi chiar şi una de hârtie colorată, hârtie pentru împachetat cadouri sau carton colorat. În cazul în care cartonul cutiei nu este suficient de rigid puteţi folosi carton colorat pe care să îl capsaţi de jur împrejurul cutiei cum am făcut eu în acest proiect.
Dacă împachetaţi cutia în hartie colorată sau hârtie de împachetat nu cred că veţi mai avea nevoie de scotch colorat.
Cred că în loc de capsator puteţi folosi şi dublu scotch sau lipici dar nu garantez că va fi la fel de rezistent deoarece nu am încercat.

Ce aveÅ£i de făcut: 

Primul lucru pe care îl aveţi de făcut este să decupaţi una din părţile cutiei de biscuiţi pentru a avea o cutie asemănătoare celei din imaginea numărul 1 de mai sus. Eu am tăiat una din părţile laterale ale cutiei şi am încercat să las bucata de carton tăiată cât de cât întreagă pentru că o voi folosi şi pe aceea. Cutia mea se desfăcea în una din părţi şi am capsat acea parte pentru a rămâne în forma pe care o avea anterior. Săgeţile din imaginea numărul 1 vă arată locurile unde eu am capsat cutia. Pentru a fi siguri că nu se va desface cutia o puteţi capsa în mai multe locuri eu am capsat-o doar în patru locuri.
Următorul pas este să înfăşuraţi exteriorul cutiei în coala de hârtie sau în hârtie de împachetat astfel încât aceasta să acopere întreaga suprafaţă a cutiei. Eu am uitat să fotografiez acest pas şi nu vă pot arăta exact unde trebuie capsată hârtia, dar puteţi capsa hârtie pe marginile laterale ale cutiei. În cazul în care nu aveţi un capsator puteţi foarte simplu să lipiţi hârtia colorată cu lipici sau aracet eu nu aveam la mine lipici când am realizat organizatorul.
ÃŽn continuare, va trebui ca din bucata rămasă de carton (cea pe care aÅ£i decupat-o din cutie) să tăiaÅ£i despărÅ£itoarele pentru organizator. Acestea vor fi realizate din bucăti de carton cu o lăţime de 3 cm si cu o lungime cu maxim doi centimetri mai mare decât lăţimea cutiei astfel încât partea în exces sa fie capsată sau lipită de marginile cutiei. 
După ce aţi decupat desparţitoarele urmează să îndoiţi fiecare capăt al acestora la fel ca în imaginea numărul 2. De asemenea, puteţi îmbrăca şi despărţitoarele în hârtie colorata la fel cum sunt îmbrăcate la mine dar acesta este un pas opţional.
Ultimul lucru pe care îl aveţi de făcut este capsaţi parţile îndoite din despărţitoare de marginile cutiei la fel ca în imaginea numărul 3. Va trebui să aveţi grijă să le capsaţi lipite de partea de jos a cutiei astfel încât să nu poată trece nimic dintr-o parte a cutiei în cealaltă. Eu le-am capsat puţin mai sus şi agrafele mele de birou au ajuns împraştiate prin toată cutia deci va trebui să fiţi atenţi.
De asemenea, despărţitoarele puteţi să le şi lipiţi cu aracet sau lipici.
La final eu am lipit şi scotchuri colorate pe exteriorul cutiei ca să arate cât mai frumos.

Gasiti aici alte idei pentru decoraÅ£iuni.
De asemenea, aici  puteÅ£i vizualiza canalul de YouTube al blogului Simplu de Facut unde veti descoperi mult mai multe idei pentru proiecte de facut acasa.

Daca v-a plăcut articolul nu uitaÅ£i să daÅ£i like paginii de facebook Simplu de Facut ÅŸi să vă abonaÅ£i la blogul Simplu de Făcut dând click pe link (click pe roz) pentru a afla primii când apare un nou articol.

You Might Also Like

0 comentarii